Ze heeft hart voor kinderen en vindt dat ieder kind uniek is en zichzelf moet kunnen zijn. Karin van Asselt zet kinderen in hun kracht en dat doet ze als expert van de Fluenta Academie. Als gedragsspecialist en coach helpt ze kinderen en leerkrachten met hun hulpvragen.
Hij wilde eigenlijk de muziek in of aardrijkskundeleraar worden, maar hij koos voor de pabo en is bezig aan zijn zesde jaar als leerkracht op De Voorhof. Op deze ‘sloffenschool’ met flexplekken waar bewegend leren centraal staat, voelt Joeri Golstein zich helemaal thuis.
Annemarie Ockhuijsen vindt het superleuk om les te geven, maar wordt ook heel blij van meedenken op schoolniveau. Ze staat drie dagen voor de klas en werkt sinds mei 2023 twee dagen als adjunct-directeur op De Ark.
Ooit speelde ze ‘Snake’ op een oude Nokia en zette ze werkstukken op een floppy, tegenwoordig brengt ze structuur aan in ICT-werkzaamheden en helpt ze leerkrachten om digitale geletterdheid in de klas te brengen. Sarah Pepping is leerkracht én ze werkt sinds 1 augustus 2023 als Coördinator Digitale Onderwijsontwikkeling (CDO) bij Fluenta. Ze stelt zich hier aan je voor.
Ze vertrouwen elkaar blindelings, kunnen samen sparren en delen de verantwoordelijkheid voor het bestuur van de school; Andrieke Bruggeman en Marion Kleij zijn sinds schooljaar 2021-2022 samen directeur van de Willem Alexanderschool, locatie Hoog-Zandveld. Zij zijn het eerste directie-duo bij Fluenta.